olvastamblog

Kritikák, összefoglalók, ismertetők az általam olvasott könyvekről.

Szintén Bala2.0

Havi szerzemények

2009.02.01. 00:45 Bala2.0

Volt már egy a hónapban (itt), most kiegészítem, ezután ígérem havi egy ilyen bejegyzés lesz csak.

Iain M. Banks: A játékmester
Iain M. Banks: Emlékezz Phleblasra
Iain M. Banks: Holtpont
Iain M. Banks: Fegyver a kézben
Iain Banks: A darázsgyár
China Miéville: Perdido pályaudvar, végállomás
László Zoltán: A keringés
Pierre Boulle: A majmok bolygója
Anthony Swofford: Bőrnyakúak
L. Ron Hubbard: az egész Földi küldetés sorozat (10 könyv)
Robert Crais: Voodoo folyó
Robert Crais: Rémálmok városa
Philip Kerr: Vakmerő terv
Philip Kerr: Kaland a világ tetjén
Ian Watson: Nehéz kérdések
Ian Watson: Az úr világa

 

Nem vagyok normális, marha sok pénzt elszórtam most könyvekre, de legalább egyiket sem teljes áron vettem. :P

Szólj hozzá!

Címkék: polcom

A bejegyzés trackback címe:

https://olvastam.blog.hu/api/trackback/id/tr12890839

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása