Grin

2009.05.21. 16:59 Bala2.0

Szerencsére rövid könyvecske, belehalok, ha Monstrum hosszúságú lett volna. A legnagyobb bajom az egésszel az író stílusa. Nem sikerült megszokni. Zárójelek, idézőjelek, nyakatekert csapongó mondatok. Lehet bennem van a hiba, de én gyakran kaptam azon magam, hogy fogalmam sincs mit olvasok. Le sem tagadhatja Kasztovszky a korát. :)

A történetről igazán nincs mit írni. Van egy földönkívüli a földi űrhajózási programba, aki az otthonát keresi. Köré meg van kerekítve egy szép legenda, az a rész olyan volt mintha mesét olvasnék, tetszett. Azt legalább értettem. :) De amikor az okos, bölcs, öreg tudósok, szakemberek beszélgetnek (a könyv 95%)... nagyon kell figyelni, hogy értse az ember a gondolatmeneteket.

Nem sikerült megfejtenem mi értelme is van igazából a könyvnek. Akinek sikerült írja meg. 5/10.

2 komment

Címkék: grin kasztovszky béla

A bejegyzés trackback címe:

https://olvastam.blog.hu/api/trackback/id/tr811135805

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

WtF1sh 2009.05.21. 18:02:34

Kár érte :(.Legközelebb remélem sikerül egy jobb könyvet kifogni.Stephen King:Lisey's Story-t tudom ajánlani!

Bala2.0 2009.05.21. 18:22:11

King regényeknek hijján vagyok :( Még gondolkodom rajta, de lehet belekezdek a 10 kötetes Földi küldetésbe.
Csak az a fránya vizsgaidőszak ne lenne... :)
süti beállítások módosítása